Tuesday, December 14, 2010

TAG DARI TELAGA PUTIH..=)

Salam semua..hye..da lunch lom kwn2..hehe.tengok saya sambil lunch pon sempat ag jwb soalan2 yang di tag oleh encik telaga putih ni.hoho.konon2 macam bz sgt je kan.hee~

ok lah,,nak jawab soklan ni,pokes2!

1) adakah anda rasa anda HOT ?
yeah..op kos la..haha..xdelah,,bese je cuaca kat cni..hot2 suam je..teehee..=p

2)update wallpaper yg anda guna sekarang?
huhu,,xyah la hapdet2..yg ni pon da ok asenyee..=D

3)cerita about this wallpaper.
emm,,ok je,,sedap mata memandang,,4 me la..org len tgok x taw lak,,,hehe,,tp ramai je cam suke,,heho !

4)kali terakhir makan pizza?
emm,,da lme gak.a few week ago la. aku buli adek aku, dy belanja.hua3..berani gak aku buli gianr sorang 2.=p

5)lagu terakhir yang anda dengar
nigina kot name tajuk dy..ehe.*cite tb3 nih,.adess

6)apa yang anda buat semasa selesaikan tag ni ?
sambil jeling2 cite nigina kat tb 3..hoho,,

7)selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa ?
NGAH- mak paggil, EYDA n DAYAH- kawan2 sekolah,kawan u panggil. ade gak yg pggil ID, C TEMBUN, N CIKIDA.

8) tag 5 orang :
- husna
-hamihemo
-nurul farid
-gadis kampung
-gedung rasa


9)siapa orang no.1 dengan anda ?
cewek ku..ahaha,,darling saya lah !

10)katakan sesuatu pada orang no 5
yeahh,,hapy best day 2 u !! semoga panjang umr n murah rezeki..kebetulan lak,tehee~

11)nombor 3 ade hubungan dengan siapa
sayalah,,sis dy,,wakakak..=p kan nurul?

12)bagaimana pula no. 2?
yeahh..hamihemo 1 u dengan saya..mcm prnh terserempak,,hehe

13)katakan cinta kepada orang no.4
yeahh,,cinta awk ! hehe..

14) berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag:
- mestilah blogger
-n my fren
-n nice person
-anak yang baik.amin..=D

YEAHH,,finally,i've done ! hip2 horeyy ! ok,,kwn2 enjoy !!!

3 comments:

Husna Lana said...

woah. 1st time kena tag. x reti lah menda alah ni. huhuhu. cmne nak tau bila org tag kita? ni tau pun sbb awk gtau. haha. kalo tak, mmg xtau lah~ ngee

Far8 budak baik said...

wahhhh betol betol akak yg ngade kn
akak??hahaha..terharu lahhh kene taggg..ceh..haaa.. c twmbun tu..unik betol name tuu ngahaa..=)

cikida said...

husna lana;;;heehe...wat je..rorg bese bgtaw kalau awk kne tag syg..ye kot,,sy pon xtaw sgt..hua3..

nurul;;;heheh..wekk,,cehh terharu kunun! c tembun 2 a.k.a.tembam ! wee~

BISNES YANG BOLEH DIWARISI ZAMAN BERZAMAN πŸ’ΌπŸ‘πŸ‘©‍πŸ’» Shaklee adalah satu bisnes dan peluang kerjaya seumur hidup yang boleh diwarisi Anta...