Tuesday, December 14, 2010

"GiveAway Akhir Tahun 2010"

salam semua..hope cht2 slalu ye,,huhu,,hari ni insyaALLAH saya nak siap kan tag2 dari kwn2 blogger..byk tertangguh,,dah last2 minit masa yang ada ni baru nak wat,.huuhu,,yela mgu depan ni eyda da mula sibuk kat kolej n ade kem pulak,,so cek it out ya ! =D

ape2 pon,,thanks 2 shahrinoppa yang telah tag eyda..n pada tok esah yang telah menganjurkan G.A ni..best dpt join bnde2 cmni,,dpt kenal2 blogger len n pndangan diorang..=)

ok lah,,ni azam eyda 4 next year:

Azam saya tahun 2011 ialah keputusan yang lebih baik dalam peperiksaan. So kene berubah dari pelbagai aspek. Dari segi masa saya harap dapat manage masa dengan lebih berkesan. Bab pemakanan pula ingin mengurangkan makanan yang tidak berkhasiat. saya juga berazam untuk datang awal ke kelas dan prihatin kepada hal-hal sekeliling saya seperti membantu insan-insan yang memerlukan bantuan.Dan kepada blog, saya harap dapat meluangkan masa bersama blog lebih kerap dan ingin lebih banyak berkongsi ilmu dengan para blogger di luar sana. saya juga berniat menjadi anak yang solehah dan lebih berdisiplin di dalam diri.

ok,,hopenye azam ni dapat dicapai pd thn hdpn,,insyaALLAH,,eyda pon hope azam semua orang tercapai k,,amin..=)

ok ida tag ::

telaga putih
myazamya
nora amila


ok,,enjoy ! =)

No comments:

TAHUKAH ANDA❓ . Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan anti oksidan yang dihasilkan daripada ekstrak anggur muskat, res...