Tuesday, December 7, 2010

BlogLarian JOM !



Salam kawan2 blogger sume..
ok,juz nak share about BLOGLARIAN !! yeahh,,mesti meriah kalau guna ni nanti kan.=D senyum kambing dah ni..tehee ~
ok lah,xmau bebel panjang2.jom la join ye kawan2 bagi sape2 yang xtaw lagi pasal ni,ok.

saya nak kene completekan slogan:
saya suka berblogwalking kerana...saya nak tambah maklumat dan mencari lebih kenalan disamping meneroka alam siber yang begitu penting di zaman ini.

hehe,,cam skema giles ayat di atas,.hee~
ok,,sy mau tag org2 comel ini ::

ain d cutest

ok,,thats all..tata..

p/s :: enjoy bw.. ^__~

6 comments:

cekmet said...

terimakasih
hihi
:)

Scarlett O'Hara said...

Laaa.....ingat nak tag awak tadi.

cikida said...

cekmet,,,welcme..hihihi..

scarlett o hara,,laa..hehe,,sme2 wt k.

FareedSairi said...

Assalam, terima kasih sudi join BlogLarian, blog sudah disenaraikan, boleh baca lebih lanjut untuk menambah keseronokan bw :)

Selamat ber-BlogLarian

Nafisa81 said...

koi pun baru jer join bloglarian ni tadii...

cikida said...

fareedsairi,,wkmslm,.thnkss..=)

nafisa81..yeah,moh le kite lari2 berblog yek..=)

BISNES YANG BOLEH DIWARISI ZAMAN BERZAMAN πŸ’ΌπŸ‘πŸ‘©‍πŸ’» Shaklee adalah satu bisnes dan peluang kerjaya seumur hidup yang boleh diwarisi Anta...