Tuesday, December 14, 2010

AWARD 4 MY FOLLOWER

Hye salam semua,,n selamat malam..

ok,,memandangkan follower saya yang da mencapai 200 ni,, 1st sekali panjatkan kesyukuran kepada ALLAH s.w.t alhamdulillah..=)

hehe,,nak la bagi penghargaan ckit pada follower yg ke-200 blog ni kan,,yehaa..nak taw sape ??jeng3..!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
LEEOSDOTFM
ok,,time kasih taw jadi follower ke 200 sy..ehhe,,terharu beb !
ok,,juz nak suh dy jwb sikit soklan,,hehe..buli ckt !

1- jumpe blog sy kat mana ?

2-nape nak folo blog ni..


hehe,,soalan ngengade kan,,bio la,,peduli hape..ok,,cepat jawab ! hoho..xdelah,tak kesah bile2 pon ok..ok trima lah award sy yg x seberapa ni,,huhu..hope suke la k..k,sekian,,trimas ! enjoy ur day guys..

4 comments:

na_fa said...

award tok sy xde ke??? hehe!!

Un Phat Lee said...

wah.TQ2.terharu beb (T__T)

Un Phat Lee said...

gua jawab soalan lu kat sini lah ea:
1. jumpa kat mane?
-emm.tak ingatlah.tengah2 blogwalking nampak2 blink2.ehe.

2.sbb lu cun *jujur ayat ni.

cikida said...

na_fa,..alololo..nti sy wat la ea tok smua,,insyaALLAH,,heehe

un phat lee..hehe.okeh,,trimas jwb solan sy..cun? wahh,,gua lak terharu,.hhoho..k tq..!

BISNES YANG BOLEH DIWARISI ZAMAN BERZAMAN πŸ’ΌπŸ‘πŸ‘©‍πŸ’» Shaklee adalah satu bisnes dan peluang kerjaya seumur hidup yang boleh diwarisi Anta...