Sunday, April 3, 2011

ohh,,my bro,,SHAHEIZY SAM ku....dengarlah luahan ku..auwww !

hello readers ! wasap yo !
eh,,my macho !! lap u lebih laaa...hehe.=p



hye ayu...lap u lagi lebih la,,sebab bersongkok bagai..so maskulin laah...hah

auwwwwwwwwwwwwwwwww.........( bukan bunyik hotDOG oke )..ni bunyik jerit gediks sebab my lalink menang peraduan gores dan menang tadi beb ! haha..pelisss...takmen la peraduan gores tipu menipu nih...darling gua menang ABPBH laa..sayang lu lebih la der..hihikkks...sejak kapel ngan die nih,,aku jadik ganas semacam je der..gua pon layan je la die an, kang kene tinggal naye je..heee~

perghhhh... ! memang best la malam ni..tahniah beb sebab menang ANUGERAH BINTANG PALING POFULAR MALAYSIA NIH..terbaekkk wokk,,semmat wa cakap lu ,,,,,,,,,,,, kalah ucop willcaa nih...ahaa..(sambil wat gaye tangan liuk2,,muahaha..)

tengok tu,,tengok tu..muke die..peghhrr..cairrr la siott.heeee..sengal da aku nih..grrr
aku memang berani mati r tak tido2 lagi sok da r kelas kol 8 beb...demi hasben (berangan jo la)ku yang teristimewa,,aku sanggup seberang longkang plus jalan kaki 1000 meter kat padang depan kolej aku nih demimu lalink..SHAHEIZY SAM kuh !! uhnoo..hope sangat2 la ko bace ape yang aku layangkan ni..ahakss..!

comel kan,,comel kan...laki pon boleh jadi comel kan..heee..geram !

aku da giler bayang ni,,,bagai pungguk rindukan bulan u taw ? yela mane tak nye..u pegi sane..tak ajak i pon...sob,sob..sedihhla camni..u biarkan i terkontang-kanting kat uma,,huwaaaa3...TAPI ! hehee..i trust u darling,,u mesti bawak i jalan2 naik kete baru tu nanti taw..wauuu,,,tak sabanyee..hahaha.,,(sape-sape nak muntah biru, cepat-cepat blah k,=p)

oke la yang,,,i got to go lah..(kenelah skiping cket2,bagi class cket nyahh,,=P)

haha,,pesanan bakal2 kepadamu ::

1. keep it up dear,(wah,wah,wah...macam-macam nama dah ni,,sekejap dear,,bro,lalink, u, ko, bro,der etc..)
2. jangan sombong bile da popular camni..yela,,ikut resmi padi,semakin berisi semakin tunduk,,tak gitu kawan2 ?? heee~ just hope he will not like such artist yg overdos kat outside sane..huh !
3. we all ur fan always support u bro ! wa cayalah sama lu ! sarangeho ( eh, betol tak ek..aku pakat taruk je dengar dari kawan2 cakap korean tuh)=p

serba sedikit pasal my bf ::

NAMA SEBENAR: Shaheizy Sam Abd Samad

TARIKH LAHIR: 4 September 1982

ASAL: Petaling Jaya, Selangor

KERJAYA: Pelakon

ANTARA TELEFILEM/DRAMA BERSIRI: Pa'e, Sama Tak Serupa, Graduan, Impak Maksima, KL Menjerit, Jangan Pandang Belakang 2, Legasi 43 Karat

FILEM: Adnan Sempit, Evolusi KL Drift 2, Jangan Pandang Belakang Congkak, Syurga Cinta dan Bohsia: Jangan Pilih Jalan Hitam

PENCAPAIAN: Pernah dicalonkan di Festival Filem Malaysia Ke 22 (2009) - kategori Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik dalam filem Bohsia



hah ! yg ni tak leh belahh ! ade ke patot lisa pulak yang bergambo sebelah bf aku tuh ? hehe patotla beb kalau nak bandingkan dengan aku yang selebet nih..hishh,,tak masuk akal lansong kan..takpe2,,kak lisa,,ko jage sam ketat-ketat oke..cewahh,,yeye o je kan..ngee~



yang last ni lak pict family mertua aku..huahuahua...ni gambo sam time remaja nusa bangsa..wif his mum,,sis n bro gaknye...so sweet..

k la wehh..,,da banyak sangat terserlah kegedikan aku malam ni,,kantoi r beb..hahaha..nak titon mimpi bucuk aku lak,,hee~...papai sume !!

7 comments:

mira .yumie . said...

: terbekkkk ! :)

cikida said...

mira..hehehe..kan,,i like !

Nurul Atiqah said...

ngehee~
beliau pujaan ramai gadis! ^^

:: cikNuurul :: said...

jgnla beriye gitu,..die ad kt umah ni ha,..

cikida said...

sarah~kan !..cumel sangattt...huh..kalah gadis2 melayu..=)

cikida said...

kaklong...hekelhhh...hampehhh...yg kt uma 2 negro sesattt...hee..kem salam anip

kakngahsweettzz said...

uuiiikkkss..bukan dak Sam ni dah tawen...2 thn yg lepas..buat majlis tertutup tuk family dia ajer, ada anak sorang dah skang rasanya...bini dia baru jer abis pantang...bini dia org pantai timur,baik,pakai tudung..warak juga la rasanya..cam bini Faizal Tahir..bini dia muda lagi..cun giler..putih melepak..gebu bak kuih pau..sedara mara dan anak beranak jer yg tau nih...tapi skang tak tau la apa citernyer...sebab mimpi tu tak bersambung...huh nanti kakngah tido dan doakan mimpi sambung lagi ye....mmuuaahhh!!!

TAHUKAH ANDA❓ . Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan anti oksidan yang dihasilkan daripada ekstrak anggur muskat, res...