Thursday, April 28, 2011

kucing pon pandai diet,,aku ? *sigh*

halo,haloo ! koranggggggggggg ! donga la ni,,den nak berbicaro kojap jo ni..hoiyahoiii...^__~

tengok la ni ha,, kusen (sebut CAT oke) dah maju dah ha..CEMOMOT ni pon pandai suda diet-diet a.k.a kaedah menguruskan inci-inci di setiap tubuh badan. huh ! aku respek r kat mu CEMOMOT..respek-respek la sangat tapi aku tak gak nak sado diri join venture ngan mu mendietkan diri..adehhlaa..memang aku tak kan makan saman la kan apa orang nak hina keji kejam kutuk aku gemuk ke ape ke..tula manusia tak sado diri namenye..muahaha,,(sila gelak syaiton ciket)


alahaiii,,betol-betol diet ko CEMOMOT ! tak sampai setengah jam dah tinggal rangka je badan ko tu MOT. kalo aku lah, setakat carrot ni aku jadikan hiasan makanan je, bagi cantik kan hidangan la kan. wuishh,,,baru aku sado ko memang advance ghaban la kan..siap pakai gerepu plus pisau lagikkk yaww ! aku pon tersempot-sempot nak pakai bende alah 2..manual je la den mampu nak.

okelah,yang aku pegi rajin sangat bercerita pasai ko pasai apa ? haishh,,bukan dapat kuruskan jari-jemari yang tak berapa nak runcing aku ni je kan,.k la ea,,

MOTIF ? pedulikan apa orang kata,,asal aku bahagia..kekekee..aku lapa masakan mak,,insyaALLAH kalau ade rejeki,,esok akan ku pulang ke kampung halaman melawat sanak saudara...muahaha..macam ucapan raya je ?

No comments:

BISNES YANG BOLEH DIWARISI ZAMAN BERZAMAN πŸ’ΌπŸ‘πŸ‘©‍πŸ’» Shaklee adalah satu bisnes dan peluang kerjaya seumur hidup yang boleh diwarisi Anta...