AHLI-AHLI KELOMPOK

Monday, February 14, 2011

wehhh....

pict tunjuk peace siap2 supaya sape2 yang bace entry ni x marah aku..hhehee..entry saje2 ngade2..^__~

weeeeeeeeeeeee..nak men hand ball jap ag.,.,tapi tak tahu lah camne,.hehe..wakil floor lawan floor lain,.hope oke..wish me luck kwn2..haha..mcam nak men wakil MALAYSIA lak ye..kuang3,,

yek r,,rase eksaited telampo sebab tak penah kot men bola baling nih..aduyaii,,cian nenekkk ! =p

ape2 pon,,rabu ni ade 4 test..puyoohh ! ampon mak,,x bace lagi ni..ape tah yang diwat ?!!#^^*& grrr..(marah diri sendiri)

ok lah,,ehhe,,nak blah dulu..

ape2 pon,,aku hepy beb..coz menang G.A dapat teko tapi aku tak g amek lagi weh ade kat pejbt..kui3..thnks 2 blogger2 yg bgi peluang aku masuk n menang...wahh,,giler sonok weh !

mggu2 lepas lak aku dapat topup free menang G.A tok esah..waa,,,cayalah !! =)))))))))))))))))))))))
saje je tuh nak jeleskan akak..=D

k lah,,papai..nanti update lagi..dududiididadaaa..ngeh3 !!! ^____^

6 comments:

amier azrul alias said...

whoaa :))
thniah2!

cikida said...

hehehe..best2 ! thnkss dude !

iszieylyanziy said...

pinjam lesung pipit,,ehhe

Cahaya Kehidupan said...

hand ball tu main cam ne?

nazirulhazwan~ said...

err, cmner xm semalam??:P orite

cikida said...

cahaya kehidupan ~~ hand ball 2 bola baling..best gak tapi agak ganas..hehe..bdway,,kami menang lawan floor lain,,yahoo !!

nazirul~ huhuu..agak kecewa,,emm tah la,,frust giler2 kua soalan yg dr ckp xkn kua..adehh,,=(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...