Wednesday, February 2, 2011

1st Give Away "MELITA"


perghh...arini memang bantai G.A segala bagai ! heee~ suke hati je kan,.takpela time takde keje sangat nih..cewah2..padahal baju tak siap kemas lagi nih nak balik kampung sok.wuwu~ tak saboo !

ape2 pon,kali ni ida join G.A yang di buat oleh PUAN IETA kita k..

tgok la pictaa kat atas tu,,santekk ngat kak Ita ngan husband dy..wahh..romantik gituu..auww..tu yang akk ni wat G.A ni sempena ngan mule2 couple antara kak ita n suaminya..syoknyee kan..

ape2 pon kak,,semoga kekal bahagia taw. ida sempat gak bace2 entry lain akak..akak tengah mengandung ye ? wahh..memang syok habes la nak dapat baby tu,mesti comell..alhamdulillah semoga bertambah-tambah rezeki akk n husband hndaknya..amin..saya tumpang gembira nih,hehe..=)
ok,,saya mau tag ::

LAMANHATY

NIDA
TARIKH TUTUP: 14 FEBRUARI 2011

BISNES YANG BOLEH DIWARISI ZAMAN BERZAMAN πŸ’ΌπŸ‘πŸ‘©‍πŸ’» Shaklee adalah satu bisnes dan peluang kerjaya seumur hidup yang boleh diwarisi Anta...