Saturday, June 5, 2010

dok UMAH diam2!!=(

huhu..mlm ni caye,,kaklong,n adek anip ditinggalkan oleh parents disebabkan kmi ni degil terlampau thp 'gaban'dush2??

"ciannnnnnnn nenekk"cam dalam iklan tb3 2.ske ajuk iklan 2,,besh lak..hehe..=)
weh,,xdelah, kmi ni ank yg soleh n solehah taw..x dgil mne pon,kdg2 je terlebih sudaaa..perangai still x matured ag..mcm2 hal..huh.

em,xctly my mum n my dad g uma sape tah dy wat party n de crmah cket sal kshtn,beselah org skg mcm2 produk kshtn da wat bisnes,so ayh aku ni da join bnde 2..em,nmenye "4 life".ari 2 dy beli jus n bli ubt tok tokwan aku kt phg 2,,dy skit jntung..sian tokwan..tp syukur alhamdlillah skg da btmbh sht..=)..besela time 2 ade nurse n dr. yg jga dy kt uma..=)aku n akak aku ni la cucunya yg sgt berhati mulia n penyayang..ahaks..^.^

wuishh,,smpi skg mak n ayh x blik2 ag nih,,xpela,,kmi adik beradik sepakat membawa berkat untuk bg can la kan,,dorang bkn sllu kua berduee,,,hehe..dating tuh..pehhh..wengggg~~jaat aku ni..xdelah bialakan,,jap ag blik la kot..wawawa,,,nk nanes,indu da kt mak nih..

No comments:

TAHUKAH ANDA❓ . Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan anti oksidan yang dihasilkan daripada ekstrak anggur muskat, res...