Thursday, June 10, 2010

bIrThdAy MeN...

Wahhh wah wahhh,,smlm 10.6.2010,,adalah genap umur ayh ku yg ke 47 taun iaitu...jeng3...Mr.Din @ org cni pgil senang je..(DIN BOMBA)heheh...=p even my dad not is the fireman ok..^.^,,aku pn x taw la camno asal usul nama tuh..yg pntg org akn kenal klw ckp nme dy 2..heeeeeee...

ok,,dgn itu slama beberapa hari,jam,menet n saatnya b4 ari kejadian,,aku n geng aku>mak,kaklong n anip>sllau pura2 x fhm dlm plan ni,,haishh)telah mrncang utk meraikan ari jadi cik bomba nih,,yeeeaa....

pda pgi 2,aku ni dgn tersgt rajennya tlh folo my mum g pasor..heee~~(rajin x men2 taw)
ari 2 lak,,ayh aku ni gne moto bwk g kje,,so kmi ni exercise la..fuhh,,jalan kaki siott,,hehe..xpela,,aku n mak aku ni tembun ckit,,so kmi pon nk sdpkan ati,,kire joging la kan..konon2nya..pdhal mak aku is wearing bju kurung tuh..weee~~

tp xpe,,demi cik bomba...kmi sanggup berjuang..yahhh!!!=)(tenyum manissss...)
kmi ni sungguh2 mncri brg tok dmsak smlm taw..sume kdai singgah,,hehe,,yela 2..=p

nsib ade lg aym kt psr 2,klw abes terpkse la wat rendang ikan..huhu,,sadis gler beb!n dlm prjlnn 2,,aku ni trpksa la mnhn malu kne serbu peminat2 fanatik,,ahah..cettt!!!!!

eh,,dah2..cte sal msk lak ea..then pas blik 2,,kmi teros dengan aksi2 memasak yg ku tunggu2..even x lah bpe pndai mask,,but still in process 2 improve my skill..cehhh~~alaaa,,sng jek..

so,,aku n geng aku nih,,telah mghasilkan special ckit 4 the cool cek bombastik!haha..
ktorang masak pulut kuning,rendang ayam,kek coklat n koktel,,yea,besh2!!MEMG MASYUKK AH~

ni die menu2 2:




n ni kek kmi wat sndrik taw..somel xxxx??hehe..da x smpt bli kat kedai r,,tp taste dy not bad la wehh,,jilat jari gak kmi taw..




yes,,kmi berjayaaa!!ayh ku blik keje smlm kol 4 lebih,,then pas asar kmi celebrate 1 family,,best taw..da lme x gathering cm 2..nti da blik kolej gerenti aku miss sgt2 time 2..huhu~~

last but not least,,i wanna wish 2 my bombastik dad,,hehe:

*may Allah bless you,,
*thnkss 4 everything u have give it 2 me..
*gud health k!!
*chayok,,4 the bisnes..=)
amin...^.^

No comments:

TAHUKAH ANDA❓ . Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan anti oksidan yang dihasilkan daripada ekstrak anggur muskat, res...