Tuesday, June 14, 2011

air mata da takde lagi...

saat setiap saat...terus menyusur masa..
ku diam,,kau juga begitu,,,
bukan sekali,,tapi ku akui sampai perit kau lukai..
aku cuba fahami mengapa,,tapi...

terimalah diriku seadanya..
yang ingin selalu disampingmu...
tidak ingin ku dilupai
walau seketika
tapi begini jadinya
aku hanyut keseorangan
tanpa sesiapa lagi...

aku tidak ngerti lagi,,tidak sama sekali..
tak mampu lagi,,maafkan lah aku..
tidak sempurna untuk mu...

aku ingin kn dirimu..datang kepadaku..
selami diri ini..bukan sakiti lagi
nafas ini hanyalah untukmu..




arghhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!! persyaitonkan ini semua..!

okbai...T_T

(sory la kengkawan..emo over sehh aku arini..grrr..)

16 comments:

Telaga Putih said...

air mata da xda tu maknanya dia xbg nnges2 ag da.. huk9

cikida said...

emmm...yeke cam 2..tapi rse nk mengalir tu sentiasa ade..;(

tuah said...

sskali mngalirkn air mata apa salahnya..

muz said...

menangis lah kerana itu ubat untuk kesedihan yang melanda...

cikida said...

tuah ;;; emm,,baiklah.tq..

cikida said...

muz..tq..hopefully...

aleen aiden said...

haik,knape emo2 nih?ok kah?
meh nak bagi tompang bahu!hee

cikida said...

aleen aiden :: huhu...2 laa..emm skg oke ckt dah kot..tq..=) nakkkk...hehe..nti lenguh bahu 2,,kepale sy berat..kui3..=p

fadh leyanie said...

apakah hati anda di sakiti?
siapakah gerangan yg mnghabiskan air mata anda?
bagaimanakah itu terjadi?
mampukah anda mnjawab persoalan ini..?(banyak ayat tanya pulak) ngeh3

cikida said...

fadh;; huu..sakett fadh..bagai ditoreh-toreh..ngee.(nipu bebeno)
xpela fadh..x mahu lgi mengingatinya.
taw xpe..hehe..boleh ganti abg nas melodi gituuu.=p

Far8 budak baik said...

x pyh lah nk emo sangat..
nangis bagai nk rakk..
takpe2..
ni ni hero dah datang..
yg lepas biarkn
iya bergolek..haha

NuSaNa NoSa 91 said...

knp emo ni cik ida?? dah ok ke?? =.=

cikida said...

farid..hek eleh..hero la sgt ye dek..eheh..tq..wat hpy akk je dak ni,..bergolek2,,terguling2..kuang3=p

cikida said...

nusana...huhu...dah oke jgk cket2..tqsm..;)

Gua Syed said...

jgn disiksa mata comel mu itu dgn genangan air mata hanya krn suatu hubungan yg tidak kesampaian. Kenyataan itulah yg mengajar mu erti kematangan dlm kehidupan. Sabar itu senjata org beriman. Senyumlah walaupn perit. Senyumlah kerana kamu kelihatan sgt manis dalam senyuman mu itu.. :) ~ikhlas~

cikida said...

gua syed...thanks a lot...emm mmg pon,,sumenye yg terjdi mengajar kite erti dewasa n jdi more matured..huuu..senyum,tak perlu kata apa2..=)

BISNES YANG BOLEH DIWARISI ZAMAN BERZAMAN πŸ’ΌπŸ‘πŸ‘©‍πŸ’» Shaklee adalah satu bisnes dan peluang kerjaya seumur hidup yang boleh diwarisi Anta...