Sunday, January 2, 2011

im back !

salam..

hye kwn2,,, indu aku x ?? ahahh.. aku rindu sume orang meh,, sumpah tak tipu... wawawa.. esp fmily aku nun di sana 2 kan.

hehe,, n op kos bindu @ rindu kat belog ni 2 pasal nak wat entry b4 tdo sat lagi,, da kangen band dah ni..=p

ha.. kawan2 cht tak ni.. hope cht la ye.. smga kita sume cht hndak-Nya.. amin..
selama tak ngedate nagn belog cukcuk ni almost 1 week sbb aku g kem... a.k.a KUKEM stand 4.. kursus kepimpinan mahasiswa kolej tun Dr.Ismail.. kursus ni by mtm kolej.

selama 1 week,, kitorang berkem yg memakan masa selama 4 hari indoor n 3 ari outdoor.. indoor wat dlm kolej je,,then outdoor bru g kem ladang kemasul,pahang,..wahh... blik kampung lak g phg 2 kan..hehe... semangat wok !

best sgt2 time kem ni,, mcm2 belajar taw,, indoor byk dok wat ldk n dgr talk.. ade talk dari orang lua lagi,,pling best ngan DATO' dy bg talk pasal pengucapan awam, memg semangat sume yang ade kat c2, n ade slot public speaking,, nasib dapat in malay,, klw bi,, perghhh,, hamcus kot !

outdoor lgi best masuk sungai,, hehe,, tapi pelik sangat,pacat n lintah takde lak g kat aku,, maybe kaki lawo sgat kot..=p

ape2 pon,, memg sgt best, siap kene jga brg amanah lgi macam2 taw..biskut merry, kucen a.k.a belut,, ect.

dlm akt. outdoor sume mmg mencabar giler2 thp ghaban.tpi syok beb sebb kwn2 sume oke2 n sporting perabes r..salute la korang even rmai junior sbnrnye,,hehe..best la time men pondok2 tu..kite masuk utan n pasang kemah,,masak2,,padahal x sempat masak da g berperang,,sempat masak air je kan..hehe..

ape2 pon 2 sume kenangan aku hujung taun lepas,,semalam2 je pon..hee ~ aku nak jadikan sume ilmu yang fasi2 bagi sebagai pengajaran n pembelajran bru bg aku yg bleh aku amik tok khidupan..insyaAllah,,


ni lagu tema KUKEM siri o3:::

Lirik Lagu Hanya Di Mercu
Lagu: Aubrey Suwito
Lirik: Habsah Hassan

Mimpi dan harapan
Cecita yang tinggi menjulang
Tak pernah terluahkan
Hanyalah di hati tersimpan
Terpendam
Keterbatasan diriku menjadi penghalang

korus:
Sampai bila aku bertanya sampai bila
Ku harus mencuba
Bila lagi desak hatiku bila lagi
Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku
Di mercu

Mimpi dan harapan bagaikan duri yang mencengkam
Seandainya ku biar cecita dihati tersimpan

Terpendam
Keterbatasan tak wajar menjadi penghalang

Bridge:
Aku mencari kekuatan
Dalam kelemahan
Aku temui kejayaan
Dalam keberanian

oklah,,da nantok,sok kelas kol 8..adehh..penat x hilang lagi,,tapi, kite mesti bertindak, semangat ungu taw..yehaa,,andree2..ttaata...

4 comments:

Anisa said...

best lagu ni..mane eyk penyanyi tu skrg
hehe

cikida said...

anisa..ha.ahhh..2 la senyap sepi...huuuu..

Husna Lana said...

cewah cewah. ayat bakal mtm. haha :D

cikida said...

husna...wehh..hang ni...mne de,,aiseh men perli nmpk..adehhh,,

TAHUKAH ANDA❓ . Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan anti oksidan yang dihasilkan daripada ekstrak anggur muskat, res...