Friday, January 7, 2011

welcome back my LUVLYLAPPYDOLL...



watchaaaa !!! heee~
sory2,,,terwatchaa lak pagi2 ni..bukan apa macam rasa bahagia je semenjak2 semalam ni..uhuuu ~
tu yang hyper semacam je ni...harap wat xtaw je k..jgn amek port sgt la kat aku ni..kdg2 memang senget ckit..tehee~

haa ! tgok kat title entry aku kali ni...sedap tak nama 2 ? LUVLYLAPPYDOLL..sedapp kan ?? tapi bukan sejenis makanan, kete menan, mahupun anak patong barbie ke k ...ia adalah my lappy LOL..beliau baru je pulang ke tanah air semalam setelah semalaman bermalam di rumah abang hensem..hhaha,,da mule merepek ni ! wacthout ! emm,, macam ni citenye,, dy merajuk ngan aku weh,, tiap kali aku nak jumpe dy je,, dy wat macam2 pangai..huu.(takmo tengok muke aku plus dy wat muke sememeh dy lah ).nasib aku ni penyabar orgnya..ececehh ! angkat bakol sat ! then... pada satu hari tu,, kawan aku pon mengalami nasib yg sama taw..aku dengar dy anta BELIAU ni kat sorang mamat ni..wah,,bran giler an..tapi,tup2...pas jumpe ngan mamat 2,,tros oke n x majok2 dah..aku ape lagi, nak gak la BELIAU aku ni kembali bahagia bersamaku...wahh..ayat jiwangss sgt ! ehmm,,2 la malam 2 aku anta dy kat mamat yg sama cam kawan aku anta dy punyer BELIAU 2..sok petangnya,, da stle ! wa cayalah sama lu mat ! ko mandrem ape ngan LUVLY aku ni weh..heee~ ape2 pon,,,sekarang aku tgh mengahadapi saat2 bahagia bersama BELIAU a.k.a LUVLYLAPPYDOLL..=P walau 3 rat aku perabes kat ko,,namun hubungan ini perlu diselamatkan segera agar ia tidak menjadi parah dan aku akui aku tidak dapat hidup tanpamu disisi ku..ngengong !

oklah,, ni la luahan hati si kekasih kepada kakasih nya..hahaha..aku terpaksa begini bagi membuktikan bahawasanya aku masih perlukan mu wahai lappy ku syggg..wahh..terjiwang lagi. sape2 rse nak terblwekk 2,,cepat2 tekan sign X. aku x pakse korang bace,,hehe..tapi nak bace or komen ape salahnya kan,,dialu-alukan..=)

ok ni lak pesanan kepada diri sendiri ::
  • jaga ia seperti mana aku menjaga kekasihku yang lain..waa,,byk kekasih ! hoho...xdelah,,means..family,,bf,,member2,..hee~
  • berlaku sopan lah aku ketika bersamanya..cth : tekan keyboard semacam menguli tepung gituu..lembut dan lemah..haiyoo,,aku lah pempuan ganas..mampukah ? ehmm..
  • jangan bagi suplemen banyak sangat sampai ia termuntah balik..cian dy..bagi secukup rasa je..means..simpan bende2 penting je..jgn semak2..huuu..(gambar2 x semak kan ?)
emm,,last but not least..i lebiuuu LUVLYLAPPYDOLL !! hope we can still 4 ever taw..i setia ngan u je..=p

so,,sekarang da leh wat kje ngan tenang dan aman tanpa borow2 lappy akk or anybody else..yeahh..peace no war ! tetibee~

No comments:

BISNES YANG BOLEH DIWARISI ZAMAN BERZAMAN πŸ’ΌπŸ‘πŸ‘©‍πŸ’» Shaklee adalah satu bisnes dan peluang kerjaya seumur hidup yang boleh diwarisi Anta...