Friday, November 12, 2010

HUHUUU,,AMAT TERAMAT

uhhhhhhhhhhhhhh..............................................





y?
y?
y?


eeeeeeeeeee.............
huhuuuu...nape amat teramat sangat tersangat M.A.L.A.S nihhhh...adehhhh..xkuase dah nak layan kamu pemalas ! shuhhh,,g men jauh2 la wehh,,,suke amat sangat kacau saya kenapa wahai cek pemalas ? adakah saya calon terpilih andaaa...wawawaw...apekah yang sedang aku merepek ni ? akibat terlebih tido or terkurang tido,eh,,tu tipu 2 kalau kurang, ^.^,emm sah2 aku ni da over the dos tido kan ! aiyakk..sumpah tido amat teramat sangat lah lamanyaaaaaaaaaaa..

emmm,,,alangkah masyuknyee kalau sekarang ni dok g honeymoon,,EH ! silap ! g bercuti laa,,emm g mane2 je lah asalkan kat tempat tu aku leh jadi orang TERMALAS lagik lagik dan lagik,,,wakakak..boleh cam 2 ? isk...apelah,,ha,,cam g tempat-tempat nih,,wah sonoknyee..nanti aku nak g lah,,eceh !





























jeng jeng jeng.....




bestnyee dapat berendam dalam air kan...sejukkk...syok tol tengok dak nih g waterworld ngan bapak die,,tapi ari 2 aku baru g,,tapi nanti aku cite ok pasal g sane 2..=D



ha,,,ni la dasat ! cam g honeymoon dah,,ahaa ! ni nti-nanti la kan,,hehe,,xpe,,berangan je dulu oke,,waaa,,kalau camnih bilik aku,,konpom tak kua-kua g mane2,,heee




ni pon bestt sgt2,,,g ngan kawan2 habes sume kitorang bedal main,,mesti x cukop sehari punyerlah ! nak berposing2 lagi da 1 hal,,heheh,,ape nak dikate,,orang berperasaan,,=p


yup ! yang ni baru betol2 bercuti daa,,ngan family taw,,baru happening sampai pening !..hehuu.bila tah lagi camnih,,masing2 jauh kan,,wuwuw...induuunyeee,,,alahaii,,

oklah,,emm kang berangan lebih2 lak g sane 2..tapi siyes macam takde mood jek nak wat hape2,,tapi rajin lak update blog nih,,tibe2 ! heeee
dimaafkan coz blog ni memang dah lame x diupdate kan,kan,,hehe..cehh..

wehh,,sok ade paper la wahai EYDA ! wake up gurl..kenapaaaaa...kanape esok ???wuwuwu..tu yang jadik isk,,,susah nak cakap..tpi syukur la paper 2 x heavy sangat,,so hope2 dapat la goreng ngan segaring-garingnyer cam goreng pisang panas,,wahh ! sedapss nyess kalau dapat makan sekarang nih,,lapooos amatss ! heekk banyak tol typo 's' petangs petangs nih,,huuuu~~

so mulai selepas abes mengupdate kan blog ni,,saya akan teros belaja oke ! doa2kan la saya bertukarrrrrrrrrrrr,,,,RAJIN ! yeyeh,,,x saba nak jadi rajin semula yang sememangnye aku ni rajin..haha,,kene tipuuu je ..

so,,xde ape dah nak mengarut,,wish me luck okes,,ade lagik 3 paper yg belom di settlekan,,esok,,18hb n 20 hb,,n dah leh horeyyyy,,yabedabeduuu....n pulang ke kampung halaman laaaa...wuishh,,sabar ye EYDA,,fokos dulu pekse oke ! jangan nak berangan lebih2..sukup setakat ini...sehingga kita berjumpa lagi ya,,,heee,,,daaaa,,,,;)

No comments:

TAHUKAH ANDA❓ . Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan anti oksidan yang dihasilkan daripada ekstrak anggur muskat, res...