Tuesday, July 20, 2010

CIAN BLOG...

Salam...

huhu,,cian blog ni..da lame giler x update...giler tahap ghaban ah!!haishh,,cowiiee..~~
byk ngat bende bile da balik u ni kan..urmm..
ni lah antra bnde yg menghalang untuk aku berdating ngan blog aku nih,,=(
~kene g kelas,2 yang penting,so bile dah g klas kompom2 lah byk asaimen
yg kene wat kan..adusss!!fenin beb asaimen sem ni,mencabar kepale hotak
sesangat..nasib x botak je~~huhuuuu.
~ then,ngan program kolej nye lagik..naek2 da banyak aktvti kan,yela kang x
cukop merit lak aku t..tp ok gak la,,cehhh..hee~
~pas 2,klw ade mase pon aku byak menguruskan kafe aku je..blog lak x smpt
update klw on9..(cafe world yg fb 2..=P)
~lgi pe ek,,ha..no idea kot,,huheee~~~

ok la,,t aku update la ek..ni kang nak mkn n wat esemen yg da blmbak nih..huhu..wish me luck geng!!daaaaaaaaaa..~~

No comments:

APA ITU ESP ? ESP  adalah  ENERGIZING SOY PROTEIN . Sebab utama ESP tersangatlah popular dan produk yang paling laris ialah  ES...