Wednesday, December 1, 2010

JeJaK SaMpai kEnYaNg !

holla hye all !
hikhikss,,*gelak tergedikss

suke tahap ghaban ! yeahh,,ari sabtu lepas kan aku g blik kg,then jejak kasih la ngan adik aku..yela die dok sane nagn atok aku,so jarang aku jumpe,,sob2..T__T. neway,,ok la gak kan dpt jmpe tokwan ngan tokcek aku kat kmpung 2,,alhamdulillah,,dorang sume cht,,tp tokwan baru2 ni pon sakit mata but dah okey ckit,,emm hope she will get well better soon,,amin..

ok,tajuk entry kali nih pon _JEJAK SAMPAI KENYANG_
nak taw pasai apa ? ha..aku rase aku dah betol2 jadik kakak la pada adik aku sorang nih,,bukan pe,,be4 nih die je weh yang selalu buli aku,,tp ari 2 aku berjaya membuli beliau..wahahahambek ko !

mase ari ahad 2 aku berjaya mengepow die !! yihaaa,,yeba2 ! aku ajak die g pasar tani kat kmpung,,hee..ape lagi borong lantak la aku ari 2,,mcm2 beli macam nak makan sebulan,.haishh,,xdelah,,tipula kan sebulan,,em agak2 dua ari gituu,,beli burger la,,apam balik la apam takk balik pon ye,=p,asam segala masam masin 2,,ayam goreng segala,,n x leh blah aku leh g mntak suo track kat dy,,hee,,dy pon suh amek je,,aikk,,demam ke ape dak nih kan,,tp rejeki jgn ditolak dong,,sapuuuu,,zas ! hohoo,,mcm rase nak blik kg ari2,,heee..hampeh sangat2..

haiyakk,,dah pagi 2 pegi pasar tani @ pekan sari lah klw belah2 pahangnye,,then petang lak g mayap kat bando jerantut 2..ape lagi,,misi mengepow pon tibe2 datang lagiiii dan lagii,,hoho..tapi die jugak yang ajak sebenonnyee tghari 2..beria2 ajak aku mkn pizza..so,,ape ag kan,,dah aku ni kuat lantak.hishh,,jgn diajak,,humban je sume dalam pewot nih,,except batu bata n kayu kusi meja la,,hiks !

petang 2 aku g pizza ngan emy,,die belanje segala,,abes dekat rm70,,huuuu,,ikot nak oder ag 2,,tp agak2 la kan,,mkn pon berdue je,kang bazir,,x bek taw..amalan syaitan ! huh !

yebba2 ! shooting time ! meh2 relax2 mata u all tgok pict2 gediks kami di sana okeh,,taraaa !!!!!!!!!!!!






sesi bergambo setat dari otw ke pahang bersama adek anip yang malu2 kebau g2..hoho..gambau laen muke sangat la poyos,,xpe,,sesi ni haplod 1 je sukop keh,,kang bosan lak aih,,xde background yang cun pon ! huhu..


ni lak pasangan yang sangat serius di hadapan sampaikan gambar mereka dicuri oleh anak nya yang gilaa kecoh di seat belakang..haiyoo,,ni siyes2 pon dalam hati sapa tahu,,gune bahasahati je..hikss !

ha,,emy sedang khusyuk menggores peraduan gores dan menang la sangat ! haha,,xdelah,,dy tengah gores kad topup la..heehe..penipuan disengajakan..=p

ha,,ni lah mangse pembulian aku di ketika petang hari yang sangat cambest ! wahahahambek ko emy !

saat menunggu hidangan..muke penuh ayu plus tawaduk ye..pelakon terbaekk abad ini,,hoho..

oho ! sangat gembira ! aku mempunyai adek yang semakin seporting perabes ! keep it up ! hua3..gelak cumel ! boleh buli puas hati ..=D

wooo ! mabeless sangat ! hari melantak sedunia kot ! yehaa ! nyummy2 !

cak ! ahaa ! rasalah,,ha,ah,,memang bukan setakat aku rase je emi oi,,,aku balun sume daa,sampai licin n pinggan 2 pon dorang dah x payah cuci..heeee,,dasat kan..=p

sempat lagi mempamerkan aksi keamanan sedunia,,hope2 macam ni hndak-Nya selalu,,kan2..sedang menikmati favret dishes----udangg bercelop tepong yang ranguppsss ! so geram ! hishh,,mauk lagii..

makan pizza lak,,mam sekeping sudah kenyang..adess..2 la tamak,,order x hengat dunia,,haiyoo,,xpe2,,ade giant di depan ku saat2 itu,,ahaks ! jgn la emy bace belog nih,,hush2..

ha,,shudah2,,time melantak da,,jgn kaco,,kang ade gak yg kene cocok mate nye ngan piso garpu nih,,heheh,,da puas bergambo kan tdi..haa,,dah2 bismillahirahmanirahim,,nyum2. !
makan sampai licin ! jilat jari sume okeh ! =D




haah,,lastly tapi sebenarnye nak ckp dari awl lagi..tengss bro emy a.k.a adek mangse kekjaman ku..tapi cam dy abg jek..hu2..xpelah,,yg pntg aku lahir dlu even ramai soksek2 cakap dy cm abg aku,,hikss,perasaan mude disitu kan,,=P

ok lah,,bubyee..len kali mau balik kg selalu..wawawa..

No comments:

TAHUKAH ANDA❓ . Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan anti oksidan yang dihasilkan daripada ekstrak anggur muskat, res...